K..ko..kon..ko....kond...kondition?

Är det 30års krisen som börjar eller är det bara en enkel insikt, att jag är sjukt dåligt tränad, som har fått mig att börja springa....vet inte vad jag ska tro men joggingskorna har åkt på iaf. Med ett visst motstånd från den delen av hjärnan som säger "Vad är arslet till för om man inte ska sitta på det?" så har det blivit några rundor i parken. Känns faktiskt skönt att springa...eller lunka...för fort går det inte men jag har redan märkt en förbättring...kanske bara psykiskt men jag tar allt jag kan få.

NO PAIN NO GAIN!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejja stewen! :) Det måste ju vara riktigt härligt att springa omkring i Dublins fina parker, det ser ju så fint ut på bilderna :)

2011-02-03 @ 00:00:46
Postat av: Tommy

Åh nej! Har du också råkat ut för åldersnoja och tränar för Göteborgsvarvet?

2011-02-03 @ 01:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0