Presents

Stewen väckte mig som sagt kl 5 igårmorse med presenter och sång! :D
(För er som missat så blev jag gammal igår)





Haha jag gillar "Labb yo"


Fick finaste halsbandet från Urban Outfitters!




En söt kulpåse!


"Claddagh"-ring. (Döpt efter en by på Irland)
Har man den den här vägen (inåt) så är man upptagen och vänder man på den så betyder det att man är singel. ;) Läste att hjärtat står för kärlek, händerna för vänskap och kronan för lojalitet.


Och nej det är ingen förlovningsring, hahaha! Tog bara på mig den på vänster för att jag skulle ta kort.
Måste dock byta för den är en aning för stor, min storlek kommer in imorgon.


Fick ett kort av söta Elizabeth! (som jobbar på mitt jobb)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0