Freeeeedag!

Ännu en dag med mor och far på stan, vi har hunnit med massor! Vikingamuseum, fika, katedraler, Kilmainham Gaol (gammalt fängelse)... Soup of the day och lite shopping. :) När Stewen joinade oss gick vi en sväng i Temple Bar, sedan blev det middag. Efter det spelade vi lite spel på spelstället. :D Nä jag orkar inte skriva mer nu, ni får se bilder senare!

Imorgonbitti blir det Wicklow Mountains, ska bli jättekul! Kamerabatteriet är på laddning... Nu ska jag hoppa i säng!


Ni får kolla på vad bästa mor och far tog med sig till oss från Sverige. :D Stewen är väldans nöjd över sitt snus. Jag har längtat efter örtsalt, och så fick jag två sorters! :) Nyponsoppa och massa mandelbiskvier var ju inte heller tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0