Friiiday

Känns verkligen inte som fredag för mig... Kanske för att jag var ledig igår.

Började jobba klockan 7 imorse. När jag börjar 7 stiger jag upp typ 05.20 (tar en buss som går 06.20) och brukar ha en tendens att vakna mitt i natten. Nu har jag inte gjort det på ett tag men inatt vaknade jag pigg som en lärka (säger man så?) Tittade på klockan och då var den 03.14. Så jäkla läskigt, det är alltid runt 03.15!

Inatt hade jag jättesvårt att somna om, låg bara och vände och vred på mig. Stewen blev nog tokig.
Lyckades somna om till sist men då var jag ju såklart dödstrött när alarmet ringde!

Nu har jag snart slut på min lunchrast. Sedan har jag Kana (mail) resten av dagen.



Tur att det står på gatorna vilket håll man ska titta. Vara extra tydlig med pilar kan ju vara bra för till exempel mamma som har svårt för höger och vänster. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0