Lord of the Dance

Ledtråden till vad vi gjorde igår var ju "dans" och nu ska ni få höra! Inte var vi och dansade själva utan vi satt stilla i biosalongen...

Vi såg Riverdance i 3D! Lord of the dance, så jäkla häftigt. Otroligt fränt med 3D alltså, kändes som att människorna verkligen var där på riktigt. Flera gånger höll jag på att börja applådera! Musiken var så himla härlig också, riverdance är något jag måste se live någon gång i mitt liv!

Haha när Michael Flatley dök upp så tänkte jag bara på Chandler i Vänner. "His legs flay about as if independent from his body!" Ni vet det här.



Vi träffade Rango också, haha.  Visst var vi snygga i 3D-brillorna?! Tyckte det var lite roligt att det stod på förpackningen att de inte fungerar som solglasögon...




Hittade ett youtube-klipp, kolla in!! Många månaders träning bakom detta... Helt sjukt vad duktiga de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0