Mamms och papps är här!

Världens bästa mamma och pappa har anlänt till el Dublino idag! :D Så himla roligt! Både jag och Stewen slutade kl 15, vi möttes upp utanför vandrarhemmet och så fick vi se deras rum. Väldans fint! (Vi har bott där också)

Det blev en sväng på stan - till Stephen's green, Ha'penny, Temple Bar osv... Gick och åt gomat på en mysig pub. Mamma och pappa åt Irish stew, jag tog Shepherd's pie och Stewen valde Steak & mushroom-pie. :)

Nu är klockan drygt 22 och vi ska så smått börja dra oss mot sängen. Stewen jobbar imorgon till 16 men jag är ledig torsdag - söndag! Så imorgon ska vi ut och turista, jag och mina parents. :D

Det blir inga bilder från ikväll, jag orkar inte ladda upp. Ni får se lite rosa blommor, såhär ser det nog ut om någon månad! Eller alldeles snart kanske, tycker att det har börjat blomma en massa redan. :)

(Bilder från april 2009)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0