3 år med Stewen

Jag har ju helt missat att lägga upp lite bilder från min och Stewens "treårsdag". Eller vi gick ut och firade (läs: åt) dagen innan för vi jobbade dåliga tider den "rätta" dagen.

Det är ju faktiskt lite lurigt det där med när vi blev tillsammans egentligen, men det var iallafall i april för 3 år sedan. Vi har bestämt den 11 april, detta var nämligen dagen då min bästa Erika frågade i ett sms hur det låg till, haha. Så då var jag tvungen fråga Stewen för jag ville ju inte säga att vi var ihop om vi inte var det. HAHA! Så töntiga vi var. Stewen bara "Jo men det kan vi väl säga att vi är, eller? Om inte skulle jag väldigt gärna vilja att vi var det" Så jäkla söt!

Samma dag, 11 april 2008 begravdes även min älskade morfar. Så lite knäppt kanske att ha "våran dag" på samma datum. Men samtidigt känns det ändå lite bra att ha något roligt att minnas den dagen med. Hade bara önskat att Stewen fick träffa min fina morfar.  ♥


Här kommer iallafall lite bilder från den 10 april.


Stewen hoppar!


Jag framför en fruktvägg..


Vi gick och åt på "From Mexico to Rome". Här är min förrätt!


Stewens förrätt. Det blev mexikansk förrätt och italiensk varmrätt!




Vi tog Pasta Carbonara båda två. Sjukt gott! Jag hann börja äta innan jag kom på att jag skulle ta kort, haha.


Här mina vänner kan ni skåda något av det godaste i världshistorien. Hot Cookie Dough Dessert på Pizza Hut! Åt det 2009 när vi var här och var bara tvungen att äta det igen. FANTASTISKT.

¨
Jag ser lite smått galen ut men det är jag ju också. Jag menar hallå, kakdeg och glass - kan det bli bättre?


Mmmm!!


Men alltså 3 år, känns helt sjukt att det gått så länge. På ett sätt känns det som om vi känt varandra hela livet men samtidigt känns det som igår Erika försökte få ihop oss och Stewen visade hans ihopvikta 20-lapp han hade i börsen. HAHA.

Jag borde skriva ner "Historien om mig och Stewen", haha. Det skulle ni allt vilja läsa va?


I love you darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0