Choklaaaad!

Jag har en ny favoritaffär! Haha. Candystore.



Igår började mitt lite nyttigare liv.. Ska inte köpa så mycket snask och onyttigt. Men, dricka varm choklad måste jag ju få göra, tänkte jag. Jag menar, kan ju inte sluta ut allt socker samtidigt, hur skulle det se ut? Dessutom, jag dricker ju inte kaffe, då måste jag ju få dricka något annat? ;) Haha, jag låter som en shopaholic fast i matens tecken.. När vi gick på stan idag (det regnade för övrigt) köpte vi varm choklad på Candystore.

Jag köpte en Oreo choc (varm choklad med Oreos, kan det bli bättre?) och Stewen tog Hot toffee. Och vet ni vad, vi fick varsin cupcake på köpet! Förstår ni, gratis. Så jag var ju tvungen att äta den. Sa ju att jag inte skulle köpa något onyttigt (chokladen räknas ju inte, haha)! Detta innebär ju att jag får äta min Marabouchoklad jag har här i en låda. Den har jag ju inte köpt i veckan, den köpte jag på Arlanda!

Det har styrketränats här ikväll, Stewen är helt slut! Jag tog det lugnt, testade bara lite lätt, vill inte svetta ner mig för jag ids inte duscha ikväll. :P Haha. Men snart blir det hårdkörning, jag ska börja fara ut och springa också! Har ju pulsklockan med mig, då blir man pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0