Äntligen!

Igår gjorde jag något välbehövligt. Jag gick till frissan där jag kapade av mina nötta toppar och slingade hela håret. Det var närmare ett år sedan jag klippte mig sist, för att inte tala om hur länge sen det var jag slingade det..

Det var iallafall en väldigt snabb process, i torsdags gick jag in på Peter Mark för att höra om lite priser och så. Jag fick göra ett litet allergitest - en kille kom och smetade lite färg bakom örat så skulle jag låta det vara i två dagar typ. Haha. Det har jag aldrig varit med om!? Iallafall, gick tillbaka igår och hade jag inte fått någon reaktion på färgen så var det lugnt. Fick en tid samma dag alltså, en timme och en kvart senare(!)

Vad tycks? Före- och efterbild.



Nu tror jag inte att bilderna är riktigt rättvisa men jag var ju nästan grå/brunhårig innan! Världens utväxt och underhåret var närmare brunt än blont. Klippte bort allt som var nött, känns så himla mycket fräschare nu!

Maria (hon vi delar lägenheten med) säger att jag ser ut som en 40-åring(!!) Hon tyckte att jag var finare i "gult", att jag sken upp innan, nu ser jag bara gammal ut! Haha jag blev helt paff, vad svarar man på det? Jaja, jag är då nöjd iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0