Damn you Gerrard

Det blev ingen Bray-utflykt för oss idag. Det är Steven Gerrards fel.

Jo det var ju tänkt att vi skulle åka till Bray idag och gå på akvarium bland annat. Men, på väg till tåget fastnade vi utanför en sportaffär där det var värsta folksamlingen. Fotbollsnörden Stewen såg genast att det var något speciellt. Liverpool skulle visst vara där. Folk hade block och pennor med sig och skulle jaga autografer.

Fränt tänkte Stewen (och jag med till en början), vi måste kolla. Andreas hejar ju på Liverpool.

Ja vad ska jag säga. Vi väntade, väntade och väntade. Ingenting hände. GUD vad jag blev less. En kvart gick... halvtimme. En timme. Hallå är det något fel, när kommer de ut? Vakter gick bort och kom tillbaka. Stod och gjorde ingenting. Det gick en timme till. Någon karl började klättra på stegar och ta massa kort. Bytte objektiv. Knäppte kort. Tänkte "Har vi ändå stått såhär länge måste vi ju se hela alltet, SNART händer det". Tiden gick. Sakta. Stewen och jag lekte "Ett skepp kommer lastat".

Vet ni vad, tre timmar gick och ingen jävla Gerrard kom. Tre TIMMAR! Tre jävla timmar!? Helt sinnessjukt. Vi hann ju fasen bli både hungriga och sura (jag har sällan gnällt så mycket som idag) så vi gav upp till slut. Stewen var snäll och bjussade på mat.

Det värsta är ju att den där jäkla Gerrard säkert kom dit 10 minuter efter att vi gått.







Han som aldrig kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0