Dóbryj vécher

Vad ska man säga....beställde oxfile men fick köttfärs....tur man kan göra god mat av köttfärs också.....4-4 på Anfield....jag är helt mållös...eller det är nog fel ord att använda...är totalt utmattad iaf....hjärtat klarar inte av vilka påfrestningar som helst, speciellt när man har kommit upp i åldern som jag gjort.

Måste hitta lite rysk kaviar nånstans...pälsmössa å en gammal lada skulle inte vara helt fel heller. Åka ner för gatan till tonerna av den ryska nationalsången dånandes ut ur stereon....sen börja dricka billig rysk hembränd vodka istället...

Ska lära mig ryska också...två fraser som jag tror jag kan ha stor nytta av är:

Ja hachú vódki - Jag vill ha vodka
Pamagíte, mne núzhen haladílnik! - Hjälp jag behöver ett kylskåp

Synd att vi inte vann bara men nu spelade vi förhoppningsvis bort pool från ligatiteln...eller vad tror du ante?

Spakójnyj nóchi på er

Kommentarer
Postat av: Andreas

ja du, sällan har jag sett ett lag vara så utspelat som Arsenal var igår. Men vad hjälper det med sånt försvar. 54 - 46 i bollinnehav, 12-0 i hörnor ÄNDÅ gör ni mål på en hörna, 14-4 i skott på mål. För första gången i mitt liv har jag varit med om att förlora en oavgjord match....

2009-04-22 @ 11:36:40
Postat av: Tommy

Den där lilla ryska jäveln ska ju spela i Tottenham ju...

2009-04-22 @ 13:21:01
Postat av: Andreas

Vaddå Tommy? Ni har ju redan en rysk jävel!

2009-04-22 @ 15:44:29
Postat av: Andreas

Sen...for the record Stewen. Så tog jag väldigt illa vid mig av kommentaren "men nu spelade vi förhoppningsvis bort pool från ligatiteln..."

Du kan stanna i Dublin din lök!!! =)

2009-04-24 @ 10:02:54
Postat av: Tommy

Jag menar att den lilla skiten var på väg till Spurs i höstas men att Zenith vägrade sälja och fjanten hamnade i Ar5ena1 istället...

2009-04-24 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0