Fredag den 13:e



Stewen nöjd och glad!
Vi gick ut och köpte varsin doughnut idag, och Stewen drack latte och jag choklad. Jäklarns vad jag fick mycket marshmallows! :D Vi har varit in till Dundrum med Hannah också, kollat efter jobb. Stewen sökte på Build a Bear! Hihi, en affär där de stoppar upp mjukisdjur typ.. :D Jag hittade inget för mig, fanns typ bara managerjobb och supervisor och sånt.. Men jag har lite annat på g ;)


   



Och så vill ni ju se hur vi bor då.. :p



Hääär bor vi... Det är en tvåa där ovanför den bruna dörren.




Ja detta är då köket eller vad man ska kalla det :p




Stewen och mer kök.. ni får inte se någon närmare bild. Haha..




Vårat rum!




Och vårat rum igen.. Den blå sängen sover vi i, den andra bara står där typ..





Utsikt från vårat fönster :p



Måste säga att vi bor med riktiga grisar.. Hur dom frivilligt kan ha det så som det ser ut här, det övergår mitt förstånd.. Kan det vara så svårt bara en sån sak som att torka av spisen? Jaja, det blir nog bra ändå. Längtar nästan tills vi har städvecka..På med plasthandskar och bara rensa... Och nej, jag är inte pedant, det ÄR grisigt här. Usch.
Meen men, det löser sig. Måste tänka positivt... :p

Nu har Stewen somnat här igen, haha. Han är så söt.. :)
Nej kanske dags att sova säng nu..

Kramkram!




Kommentarer
Postat av: hannah

hahaha vilken lägenhet.. men sovrummet såg ju bra ut iaf! cheers

2009-02-14 @ 03:15:18
Postat av: Erika

kul med bilder! :) hoppas allt är bra!

2009-02-14 @ 11:05:14
URL: http://erajkagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0