Mardrömsmaterial...

Idag upptäckte Stewen att vi hade en bamsespindel i vårat tak. Det var ingen liten en alltså.. Herreguuud, jag fick då panik när jag såg den och höll på att riva ner både torkstället med kläder och självaste Stewen. Det började nästan tåras i ögonen för jag blev så skraj. Fy fasen. Visste inte vars jag skulle ta vägen. Jag tål inte spindlar! Ormar och råttor och sånt går bra men spindlar, hjääälp. Och den här var verkligen stor, med såna där långa ben... Aldrig sett något liknande! Vågade inte ta någon närmare bild än den här.. Men se vad stor den var, kolla benen!! :S




Ja så hur gick det för spindeln.. Jo jag sprang och hämtade dammsugaren så fick Stewen ta mod till sig och dammsuga upp äcklet.. Han var så duktig så. :D




Nu är det ju ett under om jag inte drömmer mardrömmar om denna spindel inatt! Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är som jag kariN! (måste nog ligga i släkten) alltså karin, nån gång måste vi nog tillbaka till mexiko? eller hur? bara vi två :)

2009-03-10 @ 16:44:18
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

jikes vilken enorm spindel?! nog förstår jag att du blev skraj. kom att tänka på när vi var hos sara och dödade spindeln där.. haha.. :P kramar

2009-03-10 @ 16:52:19
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Emma

Men fyfaan! jag hade sprungit ut och aldrig kommit tillbaka :S

2009-03-11 @ 20:59:41
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Andreas

You are my hero Stewen Suvanavasin! Från och med nu är det dig jag ringer in case of a spindelkris!

2009-03-11 @ 21:23:34
Postat av: Mamma Eva och Pappa Lage

Pappa säger att det är en vattenspindel dom finns i källaren här hemma......helt ofarliga!

2009-03-15 @ 18:05:18
Postat av: Stephanie

Du stewen var spindeln STOR

2009-03-20 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0