Fjärde advent

Herregud, nu är det verkligen snart julafton!

På jobbet idag var det full rulle, ringde helt galet mycket hela tiden. Det är ju massa inställda flyg i London, Stockholm, Köpenhamn, Oslo... Hur många samtal som helst, och massor massor med fax. Helt sjukt, jag tog inte ens någon lunch! Började kl 9 och hips vips var klockan över 13 nästa gång jag kollade på klockan! Timmarna bara rusade iväg. Jobbade till 17.

Haha och jag var ju tvungen att promenera till jobbet imorse, eftersom att bussarna börjar gå så sent på söndagar. Det gick iallafall bra kan jag meddela, tog en timme och en kvart bara. Var på jobbet sjukt tidigt, 8.15. Typiskt mig! Började gå långt i förväg för jag var rädd att jag inte skulle hitta, hahaha..

Tänkte visa lite bilder från torsdagkväll då jag och Steffen gick på julmarknaden i Docklands, såå mysigt!!







Köpte varsin paj med "mash and groovy"(!) (potatismos och brunsås). Så jäkla gott!! Jag tog en med kyckling och svamp, Stewen tog en köttig historia med oliver och sånt..






Sen var jag bara tvungen att köpa en påse sugared almonds (kanderade mandlar?) Fick en liten chokladtomte på köpet :D


Sååå goda!


Myspys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0