Värdelös info

Vi åt pizza för några dagar sedan. Köpespizzor som vi värmde i ugnen. (Mycket goda för övrigt) När Stewen tog ut pizzorna ur ugnen gick brandlarmet igång. Ska tillägga att vi hade fläkten på också.

När vi rostar bröd måste rosten stå under fläkten som är i full gång. Annars går brandlarmet igång.

Hur i hela friden ska jag våga baka här? Jag kommer ju vara dörädd att larmet ska börja tjuta. Kanske jag får ta ut batterierna. Det är i och för sig bara att trycka på en knapp om larmet startar, men ändå.

Jag blev så sugen på att baka ikväll när vi sett 5(!) avsnitt av How I met your mother. (Det var cupcakes med) Vi har snart sett hela första säsongen. Sjukt bra serie!

Nu ska Stewen leka fotbollsmanager halva natten och jag ska lösa korsord/läsa bok/sova. Kanske också i den ordningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0