Helg helg

Gårdagen blev en svullarfredag (fredagssvull och inte fredagsmys, haha) men vi gillar ju att äta. Blev fish and chips på Beshoff's, helt fantastiskt gott. Varför har vi inte varit dit förut?! Mysigt och trevligt. Ett plus också tycker jag att man betalar innan man får maten, skönt!

Efter maten tog vi en sväng på stan, jag köpte lite småtjafs (bland annat sminkborttagning) och Steffen hittade ett par snygga shorts på rea. Sedan blev varsin milkshake på mitt nya favvoställe Shake away. :D Förra gången provade jag ju Oreo cookie, den här gången blev det Lion (chokladbiten). Vispgrädde på, sjukt gott! Nästa gång ska jag prova hallon eller daim. De har hur många smaker som helst!

Idag jobbar jag till kl 17. Det blir lugna gatan ikväll, kakbak tror jag faktiskt!



Jag & Steffen framför Cliffs of Moher! Imorgon ska jag försöka få upp ett inlägg med massa bilder därifrån. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0