Mr Muscle jobbar hårt

Vi har haft lite stopp i duschen på senare tid. Vattnet har runnit undan jättesakta så man fick värsta poolen när man duschade. Igår köpte jag en flaska Mr Muscle som man skulle hälla i och låta verka. Vi hällde nästan hela innehållet i duschen och litegrann i handfatet. Lät det verka över natten. 

Herregud säger jag bara, undrar verkligen vad det var i detta medel! Nu säger det bara swooosh så forsar vattnet undan. Det hinner inte samlas någonting ens.




Nu när jag kom hem däremot så luktade det skunk här. Riktigt jäkla blä. Brukar lukta äckel då och då men såhär illa tror jag inte att jag varit med om. Stinker ungefär som om man tömt ett helt utedass på toaletten.

Det kanske ni inte ville veta? Nu fick ni veta det iallafall.

Ska gå och göra lite matlådor nu (tortellini med broccoli). Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0