En dag på stan

Idag gick vi och åt frukost på Bewley's! Mysigt mysigt fik på Grafton street. Sen har vi strosat runt på stan och handlat lite. Både mat och lite kläder!

Det går otroligt segt att ladda upp bilder just nu så ni får nöja er med en härlig bild på Stewen. Så får ni se vad vi åt vid ett senare tillfälle. ;)

Bion igår då, vi såg Love and other drugs. Vad ska man säga om den, en sån där film man blir glad av och bara går och ler åt. Den var bra, även om man kunde lista ut hur det skulle gå (det är väl lite det som är charmen med såna filmer) Både komedi och lite allvar. Dock väldans mycket snusk och naket som man inte var beredd på, haha. Det tyckte jag var lite skämmigt..



Blir en lugn lördagkväll för oss. Ska bara mysa med film och te. Jag känner mig inte riktigt så pigg heller, fryser och är tung i huvudet. Men - ingen sjukdom ska bryta ut på mig! Det vet ni ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0