BBQ party

Igår blev det grillfest hos Alva, Fredrik och Niklas på deras takterass! Himla trevligt var det. Stewen och jag gick dit kring kl 14 och så begav vi oss ut för att handla grillar, mat och tillbehör... Började grilla ett par timmar senare när det kommit lite fler folk och senare droppade det in några till. Riktigt lyckad kväll, solen tittade fram till och med.

Tack alla inblandade för en himla rolig kväll! Jag kommer sakna er. ♥



Stewen dricker öl och tittar på utsikten


Grillmästaren! (Då jag inte vet hur gärna alla andra vill synas här så skippar jag att lägga upp dom bilderna) :)


Ser ni människan som sitter där?


Vi grillade hamburgare och vissa grillade kinesiska grejer. Haha ja jag läste "chinese things" först.


Utsikt.


Avslutar med en galen bild på mig. Jag fixade lite irish strawberries till efterrätt. Sjukt goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0