Cykelutflykt i Phoenix Park

Här kommer ett bildregn från gårdagen, vi hyrde varsin cykel och cyklade runt i Phoenix Park.

Fantastiskt härlig dag!



Vi började med mysfrukost på Bewley's. Jag testade deras gröt med frukt och grädde. Gott!


Stewen åt en Irish breakfast.




Jag tog en scone också, den fick sitta i fönstret en stund för det blev så fullt på bordet. Scones är fasen bland det godaste jag vet!


Det är så himla mysigt på Bewley's.


Här är vi ute och cyklar. (höhö)






Jag i gräset. Skulle ta kort på fjärilar men de ville aldrig sätta sig ner på någon blomma.


Ser ni rådjuret? Vi såg en mamma med en unge, så söta!




Hittade såna där höbalar.


Jag kände mig busig när jag klättrade upp på en.


Vi höll inte på att hitta det mysiga fiket där vi fikade för två år sedan. Var tvungen att fråga en gubbe till slut, haha!


Club Sandwich för mig.


Stewen tog någon kyckling-pesto-brie-historia.




Träffade på några söta åsnor. :)


Se vad lurvig den i mitten var!




The Boathouse. Vi satt där ute till höger bredvid vattnet.


Hittade värsta näckrosöarna.


Och så några pållar.


Här fick man inte parkera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0