Sista arbetsdagen

Då har man jobbat sin sista dag på Carlson. Töntig som jag är så tyckte jag ju det var lite sorgligt att lämna. Inte själva jobbet men dom som jobbar. Får åka hit och hälsa på så småningom!

Kakorna som jag tog med mig var iallafall uppskattade, blev endast några smulor kvar. Det var då inte nådigt vilka ord jag fick höra. Världens godaste kakor var det en som sa. Min chef tyckte "Karin, these cookies are divine! You need to become a chef!"

Ja herrejistanes. Jag har ju sagt att någon dag vill jag öppna ett eget fik. Nu får jag nog ta och göra det!



Här sitter jag aldrig mer



/ Kak-Karin


Kommentarer
Postat av: Sar

ja du behöver inte plugga i höst, du kan öppna ett eget fik istället ;)

2011-07-03 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0