Då var det helg igen

Veckorna bara flyger iväg, har redan jobbat i 3 veckor...tyckte nyss att jag börja. Trainingen är iaf slut nu så nu kör man solo...fungerar helt okej...dock mycke småsaker som man inte kan än. Har redan haft en arg "kund", han tyckte att jag var för långsam med att hitta hans hotell å priser mm... Inget allvarligt egentligen...har haft värre :D

Som sagt nu är det helg...Karin jobbar givetvis imorgon...så jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske går å ser en bio som går kl 10.10...är rätt okej med popcorn och cola till frukost. Annars blir det väl att se nån film hemma...ligger efter i mitt filmtittande....hade inte sett en film på 10 dagar förrän jag såg Season of the Witch nu ikväll...10 dagar utan film...det har inte hänt sen vi kom hit :D

Kanske måste se en till film nu...hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0