Dagen efter St Patrick's day

Hiskeligt mycket folk ute idag! Tjockt med människor på gatorna såg jag när jag åkte med bussen. Jag sprang bara och handlade det nödvändigaste (som idag var flingor, grädde och broccoli) och så gick jag hem. Fort som fasen, avskyr när det är sådär ursinnigt mycket folk. De vet inte hur man går heller! Blir bara irriterad när folk går supersakta typ fem stycken i rad och plus att det springer folk kors och tvärs och typ tittar åt fel håll. Inte bra.

Nu ska väl alla fira St Patrick's hela helgen antar jag. Det levde om inatt också förresten, och då ska ni veta att vi ju bor 15-20 minuters gångavstånd från själva Dublin city... Sen imorse mötte jag en hel del partajande människor som förmodligen var på väg hem, haha!



Här har ni förresten "Chokladfabriken", där har de världens godaste varm choklad och helt fantastiska våfflor. (Bildbevis!) Erika & Tommy - hit ska vi!! :D Vad jag längtar tills ni kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0