Glassig lördag

Idag har jag jobbat 9-17. Ganska skönt att jobba helgdagar ändå, idag var vi bara 4 stycken på vårt kontor. Det är ju som kul för det blir lite mer socialt då! Sedan ringer det inte lika mycket på helgerna. Nog för att jag mest hade mail på schemat idag. (och vad jag jobbade på, svarade på 80 mail - det är nog bra tror jag)

(För er som inte hänger med så går jobbet ut på att boka hotellrum runt om i världen)

Nä nu blir det att sätta igång en tvätt. Haha kul lördagsnöje... Men det blir även film och glass! En lugn hemmakväll, sedan blir det lite mer upptåg till veckan när Erika & Tommy kommer hit. :D



Cissi visst var det du som gillade den här? :)
Ni andra, har ni någon Häagen Dazs-favvo?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0