Jag vill sova

Ganska jobbigt att vara sjukt trött och inte få somna än för att man måste hänga en tvätt. Men men, bara att vänta, snart klart tror jag!

Tummen ner för att man måste tvätta efter 20.00 hos oss bara för att elen är så dyr. Dubbelt så dyrt på dagen typ.

Tummen (skrev Tuppen först, kanske ni förstår att jag är trötter?) upp för mina fossingar som är som nya efter att jag filat dom. Hade värsta hårda kanten på ena hälen som nu är borta, tack för det fotfilen!


Jag i lördags på Wicklow Mountains-utflykten. Otroligt fina vyer!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin bild! verkar vara jättefint där ju :)

2011-03-09 @ 18:29:04
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0