Snus

Sitter nu på jobbet och väntar på att vi ska börja...ännu en dag med training...ska bli skönt att få börja jobba på riktigt snart. Vi får ta samtal om vi vill men jag väntar tills vi verkligen måste...kommer att ta nog många samtal ändå så varför stressa :D

Har iaf fått snus nu och det var verkligen en kick när man tog första...det märkliga är att jag inte varit sugen på snus alls sen vi kom hit...men nu när jag börjar jobba så är det nästan ett måste...finns inte mycket som slår en kopp kaffe och en snus när man jobbar...

Ser fram emot helgen också....helgerna får en helt annan betydelse när man jobbar....är man arbetslös så är det bara helt vanliga dagar egentligen... Vi ska iaf på några utflykter med Karins föräldrar....Wicklow och Howth står på schemat...ska bli skoj.

Nä nu måste jag hämta en kopp kaffe så jag får ta dagens första snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0