Mer ätbart

Jo ni tror väl att vi inte gör annat än äter!? Men vi måste ju passa på, finns så mycket gott här!
Snart kommer vi ju hem och då finns det inte mycket att välja på, haha..

10 juli närmare bestämt, då kommer vi till Sweden igen! Längtar ni efter oss?!

Här kommer iallafall lite bilder från "chokladfabriken". Gu vad jag älskar det stället!





Jordgubbscrepe till mig. Hur gott som helst.


Drack varm choklad med karamell.


Stewen tog en crepe med nötter, honung och banan.


Nöjd tjej med fejksmajl men minsann glad på riktigt!


Stewen drack för övrigt chilichoklad. Det var starkt även för honom! Jag smakade litegrann och det brände i halsen kan jag tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0