Trött och less

Idag var en riktig blä-dag.

Jag skulle ut och springa imorse men tror ni inte att det både regnade och blåste. Fifasen. Så det blev ingen springrunda.

Började jobba kl 13 och ska ni inte tro då att solen börjar skina precis när jag skulle gå till bussen. Som för att jävlas bara.

Sen är Obama här idag så det var ju trafikkaos imorse. Det kom aldrig någon buss så det slutade med att jag gick till jobbet. Fick till och med springa en bit. Men jag hann i tid iallafall! Höll dock på att blåsa bort, storm ute..



Nu sitter jag och Elina här på jobbet till 21, bara vi kvar på tredje våningen. Få se om man tar sig hem ikväll, jag tror fasen att jag promenerar. Går nog fortare än bussen ändå.



En rosa blomma bara för att det inte ska bli alltför trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0