Ettårsdagen ♥

Ja i lördags var det ju min och Stewens ettårsdag :) Eller vi räknar att det är den dagen eftersom det var då jag frågade honom om vi var tillsammans, haha.. Erika hade undrat och jag visste inte vad jag skulle svara! Jo, nä, kanske.. :) Det råkar vara samma dag som Morfars begravning, känns lite knasigt ibland men då har man ju något bra från den dagen också..! Kan inte förstå att det redan gått ett helt år.. Love you darling ♥

Här kommer iallafall lite bilder från lördagskvällen.. Stewen bjussade på mat på Hard Rock café.. :)







Min mat! På hamburgaren: Sallad, tomat, ost, bacon... Lökringen fick Stewen :p Sjukt gott var det, och blev så mätt att jag höll på att spricka.. Även om Stewen fick hjälpa mig på slutet :) Tänkte på pappa, det här skulle vara något för dig!! :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Typiskt Stewen... Bjuda på burgare. =)

2009-04-13 @ 17:18:38
Postat av: Erika

Grattis på ettårsdagen!! :D haha,jo jag kommer ihåg när jag frågade dig om ni var tillsammans eller inte.:P Å ni är så himla fina ihop! :D Hoppas att allt är bra! kramar

2009-04-13 @ 19:46:49
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Andreas

Grattis! Hoppas ni lever lyckliga i alla era dar! =)

2009-04-13 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0