Så var det måndag igen

Jag gick ut för att köpa mjölk och bröd, kollade posten och fick se ett brev från Sara! :D Wihoooo!! Alltid lika kul :)

I övrigt har jag haft en rätt seg dag.. Inte gjort väldans mycket. Varit ganska opeppad och uttråkad.. Dessutom har det varit jättetrist väder, grått och jävligt. Lite smådroppar kände jag också. Jag förstår mig inte på irländare, de går med paraply för minsta lilla pissväder.. När det bara droppar liite litegrann med låånga mellanrum.. Paraply. Paraplyer överallt. Man är ju rädd att få ögonen urpetade ibland..

Jag vädrar i rummet nu och har just dammsugit. Drog fram extrasängen och hittade bland annat en tändsticka, tandpetare och säkerhetsnål. Och en 20-centare ;) Oj vad man kan fynda ibland, haha..

Stewen jobbar femte kvällen på rad, herregud vilket schema han verkar ha. Men bra att han får jobba! Tråkigt för mig att vara själv :p Jag jobbar snart gratis!!


Gullemorfar skulle ha fyllt 74 år idag.. ♥


Tårtkalas på mammas födelsedag, januari -08.


 
Morfar och Isak


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom ihåg att det vänder snart!

Fina kort på morfar, minnena har vi alltid kvar.



Kram Mamma

2009-04-06 @ 21:27:37
Postat av: sara

jag längtar efter ditt brev! :D idag lyser solen här, jag ska gå en promenad och hälsa på vickan. väntar bara på att hon ska svara ;) får nog ringa strax! saknar dig toksöta!

2009-04-07 @ 09:43:38
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: nathalie

Saknar dig också! När kommer ni hem? :)

2009-04-09 @ 11:54:12
URL: http://nattali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0