Solen skiner idag

Ja solen skiner i Dublin. Och Stewen jobbar såklart, men dagtid denna gång. Han slutar fyra. Jag har varit ute i det fina vädret.. Gick på stan en sväng, sen köpte jag mig en glass och satte mig vid floden och lyssnade på ljudbok! (Flickan som lekte med elden) Mycket härligt. Tror till och med jag hann få lite färg i ansiktet :p



Mysigt!


Såhär såg jag ut idag.. Det var väldigt ljust :p


Vi bor mittemellan Spar och McCormacks & Sons, en pub där vi ser på fotboll ibland (eller Stewen, jag tröttnar efter ett tag, haha..)


Där på bron fick jag ta kort på ett gäng tyskar idag :p

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad mysigt med sol och vår! :)

2009-04-18 @ 17:26:33
Postat av: Broder

Hej kärin å stäffen mor och far kommer hem imorgon från fjällen jag tror mamma längtar till datorn för att hålla koll på dig. hon vill ha datorn hela tiden då hon är hemma. hade bra /Thomas

2009-04-18 @ 18:22:14
Postat av: Sara

åååh vår! jag kan tänka mig att det thomas skrev stämmer gode bra ;) haha eva i ett nötskal ;)

2009-04-18 @ 20:36:19
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0