Stewen = Al Bundy = Sant



Haha här står jag utanför mitt nya jobb....sales assistant på Dunnes Stores...låter bättre än vad det är. 2 dagar och benen och fötterna är redan slitna...man får kanske vad man förtjänar när man köper skor för 50 kr :D men men vad ska man göra när man måste köpa ett par svarta byxor och ett par svarta skor på kort varsel.

Ni som sett Våra värsta år kan kanske räkna ut på vilken avdelning jag jobbar utifrån titeln...men ni som inte vet så arbetar jag på skoavdelningen för kvinns....haha va fan vet jag om damskor....klackar hit å snören dit....storlekar...å färger...ser framför mig en bitter skoförsäljare som hatar sitt jobba alá Bundy....tur man har en flickvän som jag älskar...annars hade likheterna varit allt för stora.

Här får man tyvärr se alla idioter som man hjälper...tacka vet jag Telia där man bara prata med dom via tfn...jamenar hur svårt kan det vara att prova en sko å sen lägga tillbaka den på hyllan? nääää här lämnar man bara skorna på golvet som man provat...otroligt störande...känns ganska meningslöst att städa när allt är förstört när man kommer till nästa hylla. Undrar vad kärringjävlen skulle säga om man tryckte ner en högklackad 42a rätt ner i halsen??

Sen så är schemat inget att hänga i julgranen heller...har redan jobbat 4 timmar övertid på 2 dagar...å mer lär det bli i helgen...jobbar även lördag å söndag...bah....känns redan som att the new guy får alla skitpass....

Jaja ett jobb är ett jobb å det bara å hålla ut nån månad iaf

Hade

Kommentarer
Postat av: Andreas

"love and marriage, love and marriage. They go togeheter like a horse and carriage" Hahaha, ser dig framför mig när Karin kommer hem och ropar "Steeeeeeeeewe". jaja, hang in there lil´buddy! Jag, Tommy och resident evil väntar på dig här hemma.

2009-04-04 @ 09:55:18
Postat av: Emil

It är du bitter! hehe

2009-04-05 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0