Tack Sara ;)

Stewen började jobba kl 12 idag och vi gick i parken en stund innan han började. Sen gick han till jobbet och jag for hem. Men vad upptäcker jag när jag står utanför porten, ingen nyckel någonstans! Hjälp, och Stewen får inte ha telefon på sig på jobbet, skulle jag behöva  vara ute tills ikväll då han kommer hem? Haha, ringde honom ändå och han svarade, väntade fortfarande på att få börja jobba. Bara tur att han svarade. Fick springa dit och ta hans nyckel.. Pinsamt.

Jag tog mig in till slut, och började tokleta min nyckel.. Vände uppochner på hela rummet.. Lyfte mattor, flyttade sängarna, kollade igenom väskan (igen), och fick nästan panik. Det sista jag gjorde igårkväll innan jag gick hem var att köpa ägg och mjölk, och sen tog jag mig ju in. Sen dess hade jag inte använt nyckeln. Så jag visste ju att den borde vara i rummet någonstans.. Min räddare i nöden, kära Sarabanana kom in på msn när jag var som mest sur. "Hmm, märkligt. Har du kollat alla fickor?" Jo det har jag väl tänkte jag.. Men det hade jag inte alls det, kände i jackfickorna och i den högra fickan var den. HAHA. Så typiskt mig.. Nu när jag tänker efter så kommer jag ihåg att jag la den där. Iallafall, hade bara koftan på mig idag, lämnade jackan hemma.. Brukar alltid ha nyckeln i väskan, men icke denna gång.

Nu har jag varit på lite dåligt humör och surat över nyckeln.. Och så var den i jackfickan hela tiden.. Herregud. Tur att jag har dig Sara! :D

Nej om man skulle ta och gå ut en sväng. Söka lite jobb.. Ensam! Det är verkligen ingen höjdare att vara själv, riktigt tråkigt faktiskt.. I miss my Stewen.. Men men, snart har jag också jobb!!  Man måste tänka positivt.


 
Min bästaste Sara och jag :D


Kommentarer
Postat av: Sara

åh fan vad jag saknar dig! kommer börja gråta när jag ser dig nästa gång!! <3

2009-04-04 @ 14:44:47
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0