Utekväll och matprat

Jag hade en rolig utekväll igår med Hannah, Bella och Elin! :D Stewen var hemma och roade sig med chips och serietittande.. :)


Elin ska äta upp Hannahs näsa? :p


Hannah :)


Bella var rolig :)


Bella & Hannah


Hannah och jag :p


Yeey!


Idag har det varit sol och härligt. Vi gick på stan och flanerade (som mamma skulle ha sagt..) innan Steffen for på jobbet..  Stewen drack en latte och jag tog vit varm choklad(!) Har som funderat hur det ska smaka. Väldigt sött kan jag meddela, men gott. Dock lite väl mycket, jag blev typ sprängmätt på den! Mätt är jag förresten nu, ätit middag för ett tag sen.. Blev makaroner med tonfiskgegga och extra majs och tonfisk, plus ett ägg. Mycket smarrigt! Har börjat tycka tonfisk är riktigt gott, förut tyckte jag inte det..

Jag får oftast typ någon slags ätstörning dagen efter jag druckit, haha.. Skulle kunna äta mest hela tiden, blir sugen på allt möjligt.. Idag blev jag sjukt sugen på mackor-i-järnet ;P (gissa om jag ska äta det när vi kommer hem!!) med ost, skinka och svampstuvning.. Mmmm. Hade betalat dyrt för det idag :p haha. Skulle jag vara alkis skulle jag vara en tjock sådan. Fast blir man riktigt bakis så är man ju inte sugen alls.. Jaja, nog om detta!

Nu ska jag se lite film!

Kommentarer
Postat av: Sara

verkar ha varit en toppenkväll! ditt brev blir postat idag :) före posten går (skickade det med henke) hoppas han kommer ihåg det :) så det borde komma fram i veckan tycker jag :)

2009-04-20 @ 09:47:10
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Erika

verkar som att ni haft en skojjig kväll! :) kramar

2009-04-20 @ 18:30:20
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Emil

Tur att Stewen är lätt road!



Hoppas ni har det bra!

2009-04-20 @ 20:54:50
Postat av: Emil

Tur att Stewe är lätt road!



Hoppas ni har det bra!

2009-04-20 @ 20:56:35
Postat av: Maggan

Lika fina bilder..:) Kul med tjejkväll hoppas ni har det bra.

Kram fr Maggan

2009-04-21 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0