Gröna kullar och gula blommor

Jag tänkte ta och berätta lite om våra senaste bravader.. Vi har varit riktigt hurtiga nu sista tiden, gått två vandringar och cyklat i Phoenix park. :) Mycket roligt! Men jag insåg hur länge det tar att ladda upp bilder så jag skriver bara om första vandringen nu, annars får jag hålla på att ladda upp bilder hela natten.. :p

I torsdags tog vi tåget till Bray (där Braveheart spelades in) och gick därifrån till Greystones. Tog väl 3-4 timmar, och det var gröna kullar och gula blommor vart man än såg ungefär :) Sjukt fint! En jättehärlig dag. Tänkte på dig Sara när vi gick bland alla kokosluktande blommor :D Det var stora hav av dom överallt.. Måste ta reda på vad de heter, luktar så himla gott!



Här hade vi precis kommit fram till Bray


Stewen på stranden :)


Klättrade litegrann..


Framme på kullen. Stewen kollar in utsikten


Korset på kullen.. Vet inte vad det var för speciellt med det egentligen, måste kolla upp.. :p





  

 


Allt var så fint! Precis som på film.. :D


Stewen i blomhaven


Jag och darling


Pållar :)


Fasaner som slogs litegrann


Steffen hoppar. :D Fick ta några bilder innan jag fick till den här :p


Jag ville också hoppa, jag ser dock inte lika cool ut som Stewen. Haha


Framme i Greystones på väg till tåget hem igen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Fantastiskt fina bilder jag vidhåller att du kan bli fotograf!

Människorna är ju inte så fula heller......



Kram Mamma

2009-06-02 @ 08:31:20
Postat av: Erika

Det ser verkligen jättehärligt ut! :D

2009-06-02 @ 11:32:57
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Sara

åh vad fina bilder! jag som ville se äkta pollar på irland ;) vi måste fara till nåt fint ställe i sommar och fota coola bilder :)

2009-06-02 @ 12:31:13
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0