Stewen gjorde slut

Natten till igår drömde jag en så konstig dröm... Stewen gjorde slut med mig! Helt pang bom sådär. "Du, jag gör slut".. Jag var inte alls så ledsen först, jag skulle mest "hämnas" och tyckte det var en bra idé att träffa en annan kille på en gång. Så detta jag gjorde.. Skaffade en annan kille (och jag vet inte vem det var, haha). Han var ingen höjdare kan jag meddela... Sen en dag då vi träffades gav han mig typ 4 olika nagellack(!?) Jag blev helt paff, "Vad ska jag med dom till?" "Asså jag har 96 tjejer hemma, du får dom av mig".. Haha, så jag fick alltså hans andra tjejers begagnade nagellack... Yeey.

Sen helt plötsligt befann vi oss i ett rum med våningssängar (typ som vårt rum på vandrarhemmet) och systeryster och Larsson var också där.. Vi körde leksaksbilar på golvet och skrattade... Sen minns jag att jag skulle skicka ett sms till Stewen att jag saknade honom, det var ju honom jag ville vara med!! Men, jag hittade inte min telefon.. :(

Herregud, vilken flummig dröm. Vars får man allt ifrån? :p Jag drömmer väldigt mycket här.. Inatt drömde jag att jag blev jagad av en skräckfilmsunge i Tväråsel... :p




Om någon vill leka drömtydare får ni gärna göra det.. ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jadu Karin, som legitimerad drömtydare kan jag ju säga att det är din fantasi som skenar iväg! ;D



Fikat på starbucks såg inte dåligt ut, mumma! Spec din varma choklad, hehe :)

Låt den rätte komma in har jag inte sett än, men kommer väl antagligen göra inom den närmsta framtiden!



Ha det super!

2009-03-09 @ 07:21:11
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, shit vilken dröm! :P

2009-03-09 @ 09:36:21
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Alarsson

Haha låter kul det där sötis! Leksaksbilar på golvet & skräckfilmsbarn i Tväråsel =)

2009-03-09 @ 10:18:52
Postat av: sara

hahha! det ska vara du det karin! som drömtydare som jag egentligen är (har det som yrke i bakfickan)så kan jag ju säga att nä... jag vet inte :p sjuk dröm! :P hade det varit någon annan hade jag sagt att du var rädd för att han skulle göra slut sådär, eller att du eller han är svartis :p haha

2009-03-09 @ 17:40:07
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Jag tror inte att det räcker med en fågelbok, det blir en "drömtydarbok" nästa gång.....



Lev å Må!

2009-03-10 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0