Sara & Henke-helgen

Ja i fredags så åkte jag till flygplatsen och mötte upp Sara och Henke, ääääntligen var dom här! :) Herregud vad det var roligt att se dom! Jag blev så glad!! Vi tog bussen in till stan och gick till lägenheten med väskorna. (Förresten E-type stod och väntade på väskorna bredvid S & H på flygplatsen, haha fränt!) Och vet ni vad, de hade med sig massa svenskt godis till oss! :D Och bröd! Sen fick jag ju solglasögon och doftljus som jag beställt från mitt rum ;) Tacktacktack så mycket! Efter en stund på rummet for vi sen på en liten minisightseeing, och mötte upp Stewen utanför hans jobb. Vi gick i Temple bar en sväng och sen åt vi lite mat på Abrakebabra! Sen var det kväll!




Lördag bar det av till Phoenix Park och Dublin ZOO!! :D Haha, det var riktigt roligt! 


Det var väldigt mycket grönare i parken jämfört med när jag och Stewen var dit!

 


Påå zoo!



   


Fränt med giraffer :D


Så söt! Jag blev nästan kär! :p

  



Vi åt italiensk buffé denna dag och så köpte vi lite dricka och hade en trevlig kväll på rummet! :) Vi lyssnade på rolig musik, spelade kort och surrade. Sen drog vi på en pubrunda, det blev en mycket lyckad kväll! :D


Henke & Sara! :)


Den här bilden gillar jag. Jag lyckas alltid ta så härliga dansgolvsbilder :D


Yeey, jag orkar bära Stewen!! (Saras bild)


Glädjeskutt! ;D


Söndag besökte vi Dublin castle, ett gammalt slott. Rätt intressant! Vi såg St Patrick's cathedral, gick över Ha'penny bridge, drack varm choklad i Stephens green, spelade basket och tv-spel på ett spelställe, och gick på bio! :D Tror inte jag glömde nåt där va? Sen hann ju Sara och Henke med en massa shopping också under helgen, och Sara fyndade på Penneys (jag visste ju att du skulle gilla den affären) ;D Jag blev så sugen på att köpa en massa souvenirer!! Men det blir att köpa sånt precis innan vi far hem :p



Sara och Henke tog med sig solen! (Saras bild)





Den här bilden blev frän, tycker Sara ser ut som en kändis ;)




Måndag var det Bank holiday och bussarna gick inte riktigt som de skulle. Men det löste sig, och Sara och Henke hoppade på en buss mot flygplatsen på morgonen.. Vädret var pissigt, inte bara jag som var ledsen över att de for hem :)

Jättejätteroligt att ni kom hit, bästaste Sarabanana och Henkypenky! Saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Verkar som att ni har haft en dunderkul helg! :D Fina bilder och coolt med en restaurang som heter "Abrakebabra", haha :) kram!

2009-05-06 @ 20:27:02
URL: http://erajkagr.blogg.se/
Postat av: Mamma Eva

Jag håller med Erika det ser ut som att ni haft himla kul, (saknar er ännu mer när jag ser er på kort)



Kram Mamma

2009-05-07 @ 08:49:36
Postat av: Carro

Ser ut som om stewen ligger och gör sitt-ups när ni ligger i solen..:) Och jaa, Sara ser verkligen ut osm en kändis på den där bilden! Håller med ovanstående, fortsätt ha skoj och må gott! Kram

2009-05-07 @ 14:25:47
Postat av: Sara

saknar er! bästaste helgen ever!

2009-05-11 @ 18:31:07
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0