Jag är en storm



Idag fick jag brev från banken, haha jag heter visst Lundstorm! (Förra året hette jag Karin Lundstromin en gång) Fick också brev från bästa Sarabanana, tack så mycket kära vän! :D

För övrigt tappade jag ett (kokt) ägg i golvet igår och slog på fel platta på spisen. Sen tryckte jag i mig 200 gram choklad. (Stewen åt bara några bitar) Detta skyller jag på att det är den (röda) tiden på månaden.

Det var en bra dag på jobbet, känns som att allt börjar sitta nu. Det ger mycket att sitta och lyssna när andra tar samtal! (Och vet ni vad, på torsdag får vi lön!)

Vill ni veta vad vi åt till middag då? Klart ni vill. Stewen hade gjort korvstroganoff(!) och ris som var klart när jag kom hem, visst är han bäst? Supergott var det!

Vilket hoppigt och trist inlägg men det får ni faktiskt leva med. Nu ska vi strax se How I met your mother och äta cookies! Ingen nöjdare än jag, haha.

(Shit vad många parenteser i detta inlägg) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0