2010.11.12

Idag har vi varit på vaxmuseum! Skrev ju att de flesta museum här i Dublin har gratis inträde men det här kostade faktiskt 10 euro. Såå värt det! Helt sjukt fränt att gå runt där, och ganska obehagligt. Jag väntade bara att människorna skulle börja prata eller röra på sig.

Vi träffade på Michael Jackson, Frankensteins monster, Gollum, Batman, Hannibal Lecter, Dracula och många många fler... :D




Hannibal skakade bakom gallret, jag ryckte till varje gång!






Min vän Gollum och jag..


Och titta här då, självaste Svampbob! Tänkte på mina småkusiner Allis och Isak :D


Stewen är lika cool som Batman.




Stewen blir mördad av Freddy..


Sen var det min tur.


Inte någon fräsching det där!




Vi åt buffé på Pizza Hut, guuu så gott! Inte så svårt att gissa vilken som är vems tallrik, haha..


Kommentarer
Postat av: Erika G

Så coolt! :D Vad läskigt med vaxfiguren som mördar er! :S Gott med pizza! Jag gissar nog att Karin hade tallriken med majs? hehe.. :D



Stewen, hur går det med kuben? :D



2010-11-14 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0