Äta bör man

Känner att det var längesen jag la upp någon matbild, haha. Så nu blir det ett jättematigt inlägg.. Hoppas ni blir hungriga!


Spaghetti och skinksås med champinjoner och körsbärstomater


Kycklingsallad. Potatisarna var något Stewen ville testa men de var ingen höjdare, jag åt typ bara upp den minsta.


En av våra paradrätter! :D Fusilli-tonfisk-majs-röra med ägg. Krydda med salt, peppar och citron efter behag.


Köpte någon fryst stekt-ris-historia som vi blandade ut med mer ägg, och så lite körsbärstomater på det. Faktiskt gott!


Det här måste vi äta snart igen, något av det godaste vi gjort(!) Fryst fisk som vi stekte, ris och persiljesås. Och så lite grönt.


Min lasagne på en restaurang. God men går inte att jämföra med mammas!


Stewens Steak and Guinness-pie. Typ det godaste han ätit här hittills! Jag kan intyga att köttet var fantastiskt och den där pajhistorian var inte tråkig den heller. Pappa och mamma, något för er!!


Paradrätt numero två, tortellini med tomatsås! Helt sjukt gott, snabbt och enkelt. :D


Liten paj på liten restaurang. Var så mycket godare än den ser ut, kyckling och svamp i. Mmmmmm!! Jag älskar ju paj vetni.


Åååhh, nu blev jag ju hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0