En månad till julafton


En av de bästa jullåtarna ever!


Alltså hallå, har ni insett att det är en månad kvar till julafton idag?!

Nästa månad är den sista på det här året! Helt sinnessjukt, 6:e veckan vi är här också. Steffen och jag kommer att ha tillbringat nästan 20 veckor av detta år utomlands. Haha, coolt.

Jag lyssnar på julmusik för fullt. Det är dock sjukt svårt att få julstämning utan snö har jag upptäckt. Finns en massa tomtar och pynt på stan men utan en enda snöflinga känns det väldigt konstigt. Fast julmusik är mysigt hursomhelst! Jag älskar julmusik. Och julen i allmänhet, det är ju ungefär det bästa som finns.


Utomhusgranen hemma ifjol.

Jag vill baka peppisar, dricka glögg och äta skumtomtar! Julmust vill jag också ha, i mängder!

Och hey, vi kommer ju hem över jul!! :D Ingen gladare än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0