Fishfingers

Vi har just ätit fiskpinnar till middag, det var det godaste på länge! Jag hade lite grönsaksabstinens så köpte ett kilo "broccolimix" för typ 1,5 euro.

Monsterpotatisarna höll aldrig på att bli färdiga, smaklösa var de också. Ingen höjdare. Men det andra var supergott. :D Skyller dock på stekpannan, den förstörde fiskpinnarna..



Har ni några bra mat-tips på lager? Det ska vara enkelt, gott och gärna billigt. :D Vi får lätt lite hjärnsläpp här, svårt att veta vad man ska handla ibland. Vi har några favvorätter som vi äter typ hela tiden.

Kommentarer
Postat av: sara

nudlar med wokgrönsaker (tycker henke om iaf, inte jag) :P jag gillar det om man steker nudlarna efter man kokat dem (och så med grönsaker jag gillar) typ minimajs :P och så lite stekt kyckling på det :) det är enkelt iaf :) makaronilåda kanske :)

2010-11-09 @ 09:24:54
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0