Jag har fått jobb!!





Haha nej det är inte meningen att ni ska kunna läsa det där, men prova klicka på den och läs!

Jag har fått ett jobb!! :D Några av er vet att IBM-jobbet blev lagt på hyllan, de hade inte plats för mig... (fick jag veta när vi kom hit) De som fanns var för high-tech. Förstår inte hur de kan göra sådär, lova en ett jobb som inte finns. Han på Manpower beklagade så mycket och bla bla.. Jag blev skitarg och ledsen. Men, tänkte att jag söker något annat då. Så jag har toksökt jobb sedan dess.

Var på en intervju idag, skulle få veta imorgon om jag fick jobbet men fick ett mail redan efter kl 16!! :)

De sökte svenskar, jobbet innebär att jag ska ta emot svenskar och norskar som ringer och ska boka hotell! :D

Yeeeey, jag är så glad!!

Imorgon ska det firas, blir ett undantag från det nyttigare livet.. (det är ju fredag) Starbucks!!


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad skoj! Vad glad jag blir!! GRATTIS=)

2010-11-04 @ 22:26:04
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: sara

stort grattis :D vet du hur länge? eller är det hur länge du själv vill? :)

2010-11-05 @ 10:06:14
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0