Nu har vi flyttat!

Längesen jag bloggat, men jag har inte riktigt haft lust till det. Haft dåligt Internet till och från på vandrarhemmen också. Men men!

Idag har vi äntligen flyttat till en lägenhet! Har längtat till denna dag, vi är gooode less att hatta runt på hostel.. Känns sjukt skönt med eget rum och framför allt egen toa! :D Lite fult bara att det första vi gjorde var att städa, här finns tydligen inga regler på att man måste städa innan man flyttar ut. Toagolvet var det hårigaste jag skurat, och då har jag städat många toaletter i mina dar!

Lite bilder på vårat rum, resten av lägenheten får ni se senare. :)


Stewen är nog mest nöjd över att Internet går så snabbt. :D


Balkong har vi också, men dock har vi inte listat ut hur vi tar oss ut på den, haha. Trög dörr.


Den där vita ställningen ska vi hänga upp kläder på sen.. Tvätta ska vi göra sent ikväll (billigast då..) Dörren till vänster på bilden är toadörren, dörren till höger är själva ingången till rummet.


Värsta lyx när sängbord och lampa lämnades kvar. :D


Köpte handdukar idag. Och massa andra nödvändigheter, typ täcke och kuddar..


Vi har städat och pysslat hela dagen, helnöjda är vi! Stina, jag ska tända dina ljus nu. :D Har längtat efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0