Sunday bloody sunday

Har haft en lugn och framför allt nyttig(!) helg. Känns bra men lite sjukt. Ska inte ens säga vad vi ätit för då tror ni väl att vi är sjuka, haha. Men ingenting onyttigt slank ner. Inte ens en liten kaka. Vad hände?

Idag har vi inte gjort mycket alls. Jag for ut en sväng i det fina vädret. Gick till Phoenix Park och tog lite kort. (Tills batteriet tog slut) Haha första gången jag gick ut själv här (i år), Stewen kollade fotboll på datorn. Jag sa att han fick gå ut och leta mig om jag inte var hemma kl 15. Haha. Jag fick skynda mig på slutet så han inte skulle hinna ut och söka efter mig. Jag var hemma igen 14.55. :D

Har kollat på allas bilder från Idol nu, vad avis jag är på er som var där!! :)


Ann-Chatrin, det är bara en tidsfråga innan sockarna växer fast på fötterna. De är ju så sköna!! Har börjat använda äggtoddy-ljusen också, luktar såå gott. :D Pepparkaksljusen får vänta ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0