En dag med mig själv



Den här dagen gick då himla fort. Jag har roat mig själv på stan i det härliga vädret. Strosat runt i affärer, gjort av med lite pengar. Ganska härligt att gå runt och filosofera själv i affärerna faktiskt.

Efter ett tag blev jag dock lite less så jag gick och köpte mig en jordgubbssmoothie, satte mig vid vattnet och läste bok i solen. ♥

Kändes nästan som att jag var i Sverige idag, jäklar vad många svenskar på stan! Hörde svenska röster överallt.
Man hör ju svenskar här då och då men så mycket som idag har jag aldrig varit med om. Roligast var inne på forever21, två unga tjejer sprang runt helt lyriska.

"Åh, 12 evvro, det är ju typ 100 spänn!?"
"Nämen åååh vad snygg, titta vilken kjol - en sån måste jag ha!"
"6 evvro, det är ju ingenting!"
"Jag tror vi är i paradiset!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0