1 januari

Årets första dag är här, och för mig började den med en promenad till jobbet, eftersom bussarna börjar gå så sent idag. Tog ganska precis 1 timme och 20 minuter. Himla härligt när det är sånt här vårväder, det är ju jättevarmt! Särskilt när man fått känna på 30-graderskylan hemma i Sweden över jul.. Kändes dock konstigt att det var Nyårsafton igår, utan snö!

Lugnt på jobbet, men det ringer faktiskt folk. Helt otroligt, vem tänker på att kliva upp nyårsdagen och boka hotell? Tydligen några ändå. Jag har haft en norrman som bokade ett hotellrum i juni. Vaddå ute i god tid..

Och vet ni vad, jag har faktiskt suttit och kopierat in alla å, ä och ö! Fifasen vad duktig jag är.



Åh nu längtar jag till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0