Årets första lista


Glass i Thailand!

VEM

Vem är i rummet med dig?
Snarare vilka - en massa arbetskamrater. :D
Vem fick du senaste sms av? Banken :P
Vem tänker du på nu? Ingen alls
Vem pratade du senast i telefon med? Hmm, en norsk som bokade hotellrum
Vems hus var du senast i? Mors och fars hus hemma :D
Vem önskar du var med dig nu? Hur ska jag kunna välja bara en? Stackarn isåfall, inte så kul att sitta med mig här på jobbet. Haha.
Vem är din favoritsläkting? Meh hallå, jag gillar ju dom alla!

VAR

Var är din mobiltelefon?
Den lämnade jag i lägenheten, ligger nog på sängbordet.
Var handlar du mest? På Lidl :P
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på Ginatricot.
Var åkte du senast bil? Till flygplatsen då mamma skjutsade oss.

VAD

Vad åt du senast?
Makaroner och IKEA-köttbullar :D
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svart (jeans)
Vad är den närmaste saken som är blå? En av mina överstrykningspennor
Vad har du på fötterna? Sockar + Ann-Chatrins 'tv-sockar' :)
Vad är din favorit färg? Måste nog säga blå.
Vilken film såg du senast? Buried
Vad hör du just nu? Folk som pratar i telefon..
 
HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Ja
Hånglat på en bio? Inte vad jag kan minnas
Hånglat i skogen? Säkert
Sovit naken? Haha ja!
Kört över hastighetsgränsen? Jovisst
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Haha ja typ när man gick aerobics för flera flera år sedan..
Fått hicka? Jaa, jag hatar det. Får alltid så våldsam hicka.
Dumpat någon? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha jo jag och Sara var galna och liftade i Mexiko(!)
Smugit ur ditt hus? Ja säkert!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Nej
Älskar eller saknar någon nu? Men ja, alltid! Flera stycken. :)



Liten Karin


Kommentarer
Postat av: Sara

fatta vad galet det var! :P haha lifta i mexiko. det värsta är att jag kommer ihåg att jag tänkte inte ens på att vi faktiskt liftade med en främling i MEXIKO! :P jag tänkte bara "alltså, vi måste ju ta oss hem på nåt sätt" :P måste prata snart! :)

2011-01-05 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0