Fördomar?

Ni vet hur tjejer är, vi kan säga till varandra typ "Guu vad fin du var i den där klänningen!" eller "Åh har du klippt dig, vad himla snyggt det blev!"

Det jag tänkt på är - hur ofta hör man killar säga till varandra "Shit vad du var snygg i den där t-shirten!"?!

En annan grej, på tal om killar och tjejer: Hur ofta ser man en kille jobba i en tjejklädbutik? Typ aldrig, eller hur? Men tjejer ser man titt som tätt i killklädbutiker.

Jojo. Ganska onödiga funderingar men ack så sant, eller hur? :P


Sitter på jobbet nu. Idag har jag haft flera norrbottningar som ringt. Ganska roligt! Många i allmänhet som påpekar att jag låter norrländsk. "Är du från Piteå?" har jag fått höra ett par gånger! Alla som ringt har varit riktigt supertrevliga också, både idag och igår. Men det måste ju vara för att jag är så fantastisk gullig... ;)


Haha, en gammal bild på Steffen och mig..


Kommentarer
Postat av: Sara

jag har faktiskt varit med om när killar snackade om det en gång. (minns inte när eller vem) Men minns någon tyckte henkes tröja var snygg och så berättade han var han köpt den ;) som var på älvsbymannen. haha ;) ska träffa erika imorrn då ska vi prata lite om ett dublinbesök ;)

2011-01-28 @ 13:29:12
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0