Tidsfördriv

Efter lite påtryckningar så kommer här ett blogginlägg från mig...vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom de flesta dagarna ser ut på samma sätt.

Vaknar, kokar kaffe, läser aftonbladet, kollar mail, dricker kaffe å ser en film/serie, spelar spel, söker jobb, ser mer film/serie, spelar mer spel, kollar aftonbladet och mailen igen, spelar igen, inser att klockan är mycket och börjar med middan...sen kommer darlingen hem vilket är dagens höjdpunkt.

Ungefär så här ser mina dagar ut...efter lite beräkningar så är jag nu upp i 71 st filmer (sedan 19 okt), mellan 200-300 avsnitt av serier (19 okt) och 275 timmar Football Manager (sedan 6 nov).

Får räcka så...har lite film att se nu


Kommentarer
Postat av: Sara

haha äntligen stewen! som vi har väntat :) ska genast sprida ryktet att stewen har talat! ;)

2011-01-14 @ 18:06:31
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Henke

Härliga tiders Stewen!

Vad skulle du rekommendera för film? :)

2011-01-20 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0